Sobre la situació que viu el país en relació al Covid-19, la Federació Catalana de Rugby ha rebut de la Secretaria General de l’Esport la recomanació de suspendre les competicions per un període mínim de 15 dies a l’espera de l’evolució de la pandèmia.

Aquesta Federació no té els coneixements de salut pública referents al coronavirus com per contradir aquesta recomanació, per la qual cosa ens veiem en la necessitat d’assumir un criteri de màxima prudència i aplicar la suspensió de totes les competicions de rugby de Catalunya entre demà dia 12 de març i el proper dia 26 de març, inclosos, subjectes en tot cas a l’evolució de la situació i a les subsegüents instruccions de les autoritats públiques.

Així doncs, la Federació Catalana de Rugby decreta que:

- Se suspenen els partits oficials de totes les categories (que inclouen els S14, S16, S18, sènior masculí i femení, veterans i rugby touch).*

- Se suspenen les trobades d’escola, de rugby femení S18 i qualsevol torneig o partit amistós.

- Se suspenen tots els actes, presentacions, festes, gales o celebracions.

Recomanem:

- La suspensió dels entrenaments durant aquest període, tot i que la decisió final depèn de cada club.

Advertim que les decisions que avui us comuniquem tenen un caràcter eminentment temporal i és probable que en els propers dies o fins i tot hores es produeixin canvis. En aquest cas la FCR ho comunicarà en la màxima brevetat i rigorositat possibles.

Demanem als clubs, jugadors, entrenadors i aficionats comprensió, responsabilitat i col·laboració davant d'aquestes mesures que són en benefici de tots i totes.

*La forma de recuperació de les jornades suspeses es decidirà en dates posteriors.